woensdag 2 maart 2011

Stagedagboek 3: Ik ben een werkkracht


Vanaf de 3de dag heb ik me volledig op het verkopen gestort. In het begin moest ik meer opruimen en mocht ik nog geen klanten helpen. De tweede dag werd ik geassisteerd en moest ik mee kijken wat de kneepjes van het vak zijn. Het was helemaal niet moeilijk voor mij. Ik leefde me een beetje in in de situatie van de persoon die voor me stond en dan kwam het vanzelf. Ze hadden nog nooit een stagiair gehad die het zo goed had gedaan. Voor mij was het meer kinderspel. Ik ben zeer blij met mijn prestatie omdat ik een echt hulp was voor de zaak. Ik zag het werk ook goed en ik gaf ook tips hoe ze de winkel konden veranderen omdat ik vaak van andere leerlingen uit deze buurt hoorde dat het er te rommelig was. Het enige probleem is dat ze te veel kleren en schoenen in de winkel hangen, het is er te druk op elkaar geplakt. Ze hadden wel nooit te klagen over me en toen ik vroeg of ik misschien eens terug kon komen was het antwoord meteen een duidelijk JA!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten